вторник, 19 января 2016 г.



Номінація Виставки: Компетентнісна освіта: початкова та дошкільна
Секція: Початкова освіта
ПІБ вчителя, посада, звання – Плаксина Зінаїда Василівна, вчитель початкових класів ЗОШ № 14, вища категорія
Повна назва школи – Запорізька загальноосвітня школа IIII ступенів №14 Запорізької міської ради Запорізької області
ПІБ директора школи – Чумак Тарас Олександрович
Адреса школи (10440) м. Запоріжжя вул. Калініна, 90
Телефон – (061)769 – 80 – 28
http\\:metodichka14.blogspot.com


Провідна педагогічна ідея досвідуФормувати  пізнавальний потенціал екологічних знань учнів для подальшої бази  вивчення природничо – математичного циклу,виховувати особистість,яка усвідомлює місце людини в довкіллі,через ознайомлення з рослинним і тваринним світом,вивчення та дослідження куточків рідного краю. Стимулювати учнів до постійного поповнення знань про навколишнє середовище,створення умов для розвитку творчого мислення,розвитку досліджувальних умінь,навичок,.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвідуАктуальність екологічної свідомості школярів початкових класів розглядається у чинних програмах навчання і виховання школярів, визначається Державним стандартом. Основна мета – сприяти формуванню природознавчої компетентності учнів шляхом засвоєння системи інтегрованих знань про живу і неживу природу,основ екологічних знань,опанування способами навчально-пізнавальної і  природоохоронної  діяльності. Цьому мають сприяти нові технології навчання.                        

Науково – теоретична база досвіду – Досвід грунтується на творчому використанні передових освітніх технологій,які розробляються і реалізуються кращими науковими колективами України,та публікації педагогів практиків,які друкуються у фахових журналах,рекомендованих методичних розробках.

Стисла анотація досвіду – На своїх уроках я впроваджую нові  освітні технології особистісно - орієнтованого навчання спрямовані на екологічну підготовку школярів,їх цілісний і гармонійний розвиток. Я застосовую уроки спілкування з природою, подорожі природничого змісту, проектні технології,   використовую дослідницьку діяльність, ігрові  форми,різні види  практично-природоохоронної діяльності.  

Особливу увагу приділяю використанню краєзнавчого матеріалу,наповненню екологічного виховання молодших школярів національним змістом.

Для розвитку природопізнавальних інтересів використовую такі методичні прийоми:різноманітні спостереження,екскурсії,конкурси,вікторини,екологічні свята.

За умови використання різноманітних завдань формування екологічної культури учнів буде більш раціональним і продуктивним.

Результативність впровадження досвіду – Високий рівень сформованості екологічної культури:   системне знання екологічних проблем,недопустимість порушення правил  поведінки в навколишньому середовищі,здоровий спосіб життя,участь в екологічній діяльності.

Репрезентація досвіду – Виступ на засіданні методичного об єднання вчителів початкових класів,виступ на педагогічній раді ,використання матеріалів досвіду на уроках учителями школи,публікації в журналі. 

Посилання на матеріал http\\:metodichka14.blogspot.com

Тегі: Формування екологічної культури школярів

Комментариев нет:

Отправить комментарий