Номінація Виставки: Компетентнісна освіта: початкова та
дошкільна
Секція: Початкова освіта
Тема досвіду: Використання дослідницької діяльності як методформування екологічної культури школярів.
ПІБ вчителя, посада, звання – Плаксина Зінаїда Василівна, вчитель
початкових класів ЗОШ № 14, вища категорія
Повна назва школи – Запорізька загальноосвітня школа I – III ступенів №14
Запорізької міської ради Запорізької області
ПІБ директора школи – Чумак Тарас Олександрович
Адреса школи – (10440)
м. Запоріжжя вул. Калініна, 90
Телефон – (061)769 – 80 – 28
Email: zapzosch14@gmail.com
http\\:metodichka14.blogspot.com
Провідна педагогічна ідея досвіду – Формувати пізнавальний потенціал екологічних знань
учнів для подальшої бази вивчення
природничо – математичного циклу,виховувати особистість,яка усвідомлює місце
людини в довкіллі,через ознайомлення з рослинним і тваринним світом,вивчення та
дослідження куточків рідного краю. Стимулювати учнів до постійного поповнення знань
про навколишнє середовище,створення умов для розвитку творчого
мислення,розвитку досліджувальних умінь,навичок,.
Обґрунтування актуальності
та перспективності досвіду – Актуальність екологічної свідомості школярів
початкових класів розглядається у чинних програмах навчання і виховання
школярів, визначається Державним стандартом. Основна мета – сприяти формуванню
природознавчої компетентності учнів шляхом засвоєння системи інтегрованих знань
про живу і неживу природу,основ екологічних знань,опанування способами
навчально-пізнавальної і
природоохоронної діяльності.
Цьому мають сприяти нові технології навчання.
Науково – теоретична база
досвіду – Досвід грунтується на творчому
використанні передових освітніх технологій,які розробляються і реалізуються
кращими науковими колективами України,та публікації педагогів практиків,які
друкуються у фахових журналах,рекомендованих методичних розробках.
Стисла анотація досвіду – На своїх уроках я впроваджую нові освітні технології особистісно -
орієнтованого навчання спрямовані на екологічну підготовку школярів,їх цілісний
і гармонійний розвиток. Я застосовую уроки спілкування з природою, подорожі
природничого змісту, проектні технології,
використовую дослідницьку діяльність, ігрові форми,різні види практично-природоохоронної діяльності.
Особливу увагу приділяю використанню краєзнавчого
матеріалу,наповненню екологічного виховання молодших школярів національним змістом.
Для розвитку природопізнавальних інтересів
використовую такі методичні прийоми:різноманітні спостереження,екскурсії,конкурси,вікторини,екологічні
свята.
За умови використання різноманітних завдань
формування екологічної культури учнів буде більш раціональним і продуктивним.
Результативність
впровадження досвіду – Високий рівень сформованості екологічної
культури: системне знання екологічних
проблем,недопустимість порушення правил
поведінки в навколишньому середовищі,здоровий спосіб життя,участь в
екологічній діяльності.
Репрезентація досвіду – Виступ на засіданні методичного об єднання
вчителів початкових класів,виступ на педагогічній раді ,використання матеріалів
досвіду на уроках учителями школи,публікації в журналі.
Посилання на матеріал http\\:metodichka14.blogspot.com
Тегі: Формування
екологічної культури школярів
Комментариев нет:
Отправить комментарий