понедельник, 29 февраля 2016 г.






Номінація (секція) Виставки: Компетентнісна освіта: дидактичне наповнення
ПІБ вчителя, посада, звання  -  Подопросвєтова Ірина Павлівна, вчитель математики ЗОШ № 14, вища категорія.
Повна назва школи – Запорізька загальноосвітня школа I-III ступенів № 14 Запорізької міської ради Запорізької області
Директор ПІБ Чумак Тарас Олександрович
Адреса – (10440) м. Запоріжжя вул. Калініна, 90
Телефон – (061)769 – 80 – 28
http://metodichka14.blogspot.com


Провідна педагогічна ідея досвіду – Контроль знань учнів є складовою частиною процесу навчання. По визначенню: контроль – це співвідношення досягнутих результатів запланованим цілям навчання. Правильно поставлений контроль навчальної діяльності учнів дозволяє вчителю оцінити одержані ними знання, уміння та навички, вчасно надати необхідну допомогу і добитися поставлених цілей навчання.  Все це в сукупності створює сприятливі умови для розвитку пізнавальних здібностей учнів.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду – Основна мета контролю знань і умінь учнів полягає у виявленні досягнень успіхів учнів, у вказівці шляхів удосконалення, поглиблення ЗУН з тим, щоб створювалися умови для наступного включення школяра в активну творчу діяльність. За допомогою контролю визначається вихідний рівень для подальшого оволодіння знаннями, вміннями і навичками, вивчається глибина їх та обсяг освоєння. Порівнюються плановане з дійсними результатами, встановлюється ефективність використання вчителем методів, форм і засобів навчання.

Науково – теоретична база досвіду – Мною були розроблені тематичні контрольні роботи, які я можу використовувати під час роботи у 5 класі. Зміст завдань відповідає державному стандарту освіти, навчальній програмі та підручнику Тарасенкової «Математика 5 клас». Кількість контрольних робіт відповідає рекомендаціям, передбаченим Інструктивним листом МОН України. Під час розробки контрольних робіт я спиралась на  роботи дидактів і методистів: Капіносова А.М., Аванесова В.А., Якиманська І.С.

Стисла анотація досвіду – 10 тематичних контрольних робіт складаються з двох рівноцінних варіантів. Зміст завдань поділено на три частини. Перша частини відповідає початковому  та середньому рівням навчальних досягнень, друга – достатньому, третя – високому рівню навчальних досягнень. Виконання першої частини оцінюється в 6 балів, за виконання другої та третьої частини учні отримують по три бали. Максимальна оцінка за роботу – 12 балів. Перша частина містить тестові завдання, що дає можливість уже в 5 класі готувати учнів до ЗНО. Друга та третя частини містять завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Діти можуть самостійно вибирати запропоновані завдання, набираючи відповідну кількість балів.

Результативність впровадження досвіду Розроблені тематичні контрольні роботи допомагають організувати диференційну роботу з учнями, які проявляють інтерес до предмета, з учнями, які мають проблеми у вивченні матеріалу, дають можливість учням оперувати набутими знаннями, розвивати логічне мислення.



Репрезентація досвіду – ЗОШ № 14, ШМО вчителів природничо – математичних наук.



Посилання на матеріал  http://metodichka14.blogspot.com




Тегі: математика, контроль знань учнів

Комментариев нет:

Отправить комментарий