вторник, 8 марта 2016 г.





Номінація Виставки: Компетентнісна освіта: специфіка навчальних предметів
Секція: «Інформатика»


ПІБ вчителя, посада, званняСвириденко Денис Сергійович, учитель інформатики та математики,  перша категорія
Повна назва школи Запорізька загальноосвітня школа IIII ступенів №14 Запорізької міської ради Запорізької області
ПІБ директора школи – Чумак Тарас Олександрович
Адреса школи (10440) м. Запоріжжя вул. Калініна, 90
Телефон – (061)769 – 80 – 28



Провідна ідея досвіду: 
Однією з найбільш актуальних проблем сучасної освіти виступає практичне формування творчого мислення учня. А отже, постійний пошук і використання новітніх освітніх технологій сприяють розвитку творчого, креативного мислення учнів, активізації пізнавальної діяльності, розвитку творчої особистості школяра, виховує бажання шукати, пізнавати, досліджувати, творити. 
Обгрунтування актуальності та перспективності досвіду:
Формування інформаційної культури сучасної людини у великій мірі залежить від вивчення інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій у загальноосвітніх навчальних закладах. Без вивчення інформатики неможливе формування сучасного світогляду, розуміння ролі інформаційних процесів у природі, суспільстві, техніці. На першому плані постають завдання формування не тільки комп’ютерної грамотності школяра, а й формування інформаційної культури школярів, ознайомлення учнів з основами інформатики, як фундаментальної галузі наукового знання.  
Науково – теоретична база досвіду:
Одним із методів, що спонукає розвиток самостійної, творчої діяльності учнів є метод проектів. В основі цього методу  лежить розвиток в учнів пізнавальних навичок, уміння самостійно конструювати свої знання та орієнтуватися в інформаційному просторі, формування креативного мислення, мислення високого рівня.  
Також використувується діянісний метод викладання в початковій школі.
Особливісюь діяльнісного методу -  є самостійне "відкриття" дітьми нового знання в процесі дослідницької діяльності. Це сприятиме тому, що знання та навчальні вміння набувають для учнів особисту значимість .
Стисла анотація досвіду:
 Досвід використання методу проектів з паралельним використання нестандарних методів проведення уроків дає можливість застосовувати його в поєднанні з методом структурного програмування при вивченні тем пов’язаних  наналітичним та логічним мисленням, що дає можливість реалізовувати, інтегрувати свої знання в проектах для розв’язку практичних задач, презентувати, обговорювати, оцінювати свою роботу, що так необхідно  для ефективного навчання та розвитку зацікавленості учнів. Реалізація методу проектів на практиці приводить до зміни ролі вчителя. Із носія готових знань він перетворюється в організатора пізнавальної, дослідницької діяльності своїх учнів. Змінюється і психологічний клімат в класі, так як вчителю приходиться переорієнтувати свою навчально-вихону роботу і роботу учнів на різноманітні види самостійної діяльності учнів, їх пріоритет дослідницького, пошукового, творчого характеру. Значну роль у розвитку зацікавленості учнів до інформатики відіграє робота з учнями в позаурочний час.

Результативність впровадження досвіду:
 Мета навчання як компонент педагогічного процесу та як передбачений кінцевий результат навчання полягає у формуванні та розвитку особистості учня, розкритті його здібностей і талантів. Із цього випливає, що, змінюючи процедуру оцінювання навчальних досягнень, ми істотно впливаємо і на сам навчальний процес. Отже, портфоліо в комбінації з діяльнистним методом, як метод оцінювання претендують не тільки на більш адекватне відображення справжніх досягнень, а й на те, щоб бути інструментом підвищення якості процесів навчання.

Репрезентація досвіду:
 Репрезентація досвіду проходить на рівні школи ШМО семінари на РМО та публікація.
На особистому сайті: sviridenko-denis.jimdo.com

Посилання на матеріали :
http://sviridenko-denis.jimdo.com  - «Матеріали до міської педагогічної виставки»

Тегі: інформатика, метод проектів, пізнавальна активність на уроках інформатики

Комментариев нет:

Отправить комментарий